devilssisters

dröm.

Publicerad 2012-08-08 14:21:59 i Allmänt

Drömmen att få bara se dig är stor. 2 månader idag med dig och du har varit utomlands i 1 månad. Du kommer hem på söndag och de lättar mig oerhört mke. Deppat och mått dåligt hemma för att du inte är nära. Saknaden är stor.

Exakt! haft 2 månader med älskling idag! ;) suck on that!! haha nejdå skoja, men snart kommer kanske lina hit vet inte än. Vi ska göra en liten överraskning till Emils ;) haha! Men kanske inte blir älmsta för mig ikväll elr på torsdag för vill kunna ta sista bussen hem på fredag så kan hjälpa till hemma så kanske jag får ta den bussen ;) blir jätte bra de! Hostan är kvar men annars mår jag bra. Glassen och te´t hjälpe som fan! Men nu ska jag göra mig en lunch och sen får vi se vad som händer senare för mig.


Alice


snyggingarna (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela