devilssisters

Rykten.

Publicerad 2012-08-24 23:16:43 i Allmänt

Ååh fyfan, nu blir det hus i helvetet! Rykten, är nog fan de värsta som finns. Folk som tror på rykten är idioter i mina ögon men sen när de gäller sånna här rykten blir de fan skit. Ingenting går bra just nu. Skolan är rena skiten också! Men mest av allt nu när en person ringer mig och säger att mitt ex ska sabba för mig o min kille nu. VARFÖR KAN HAN INTE BARA LÅTA MIG VARA?! Fattar fan inte problemet. Hittat en ny that´s it! Du har ju en ny med, så orka bry sig om mina förhållanden? Men man går jävligt över gränsen när han säger att man har legat med någon annan. Så jävla lågt att komma på något sånt! Du sätter mig i skit du sabbar mitt liv. Klart jag inte vill ha någon kontakt med dig när du håller på såhär jävla idiot. Asså orkar inte med mitt liv. Sitter i skiten och värre blir de, för ingenting. That´s the shit. De är helg iaf som tur är men vill fortfarande begrava mig själv och sova bort all skit. Elr röka mig till döds på en kväll. Nej fan går och lägger mig!
 
Godnatt underbara livet...
 
 
Alice Höök

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela