devilssisters

Blir för mycket

Publicerad 2012-09-02 12:12:22 i Allmänt

Det börjar bli för mycket nu. 
Allt jag gör hjälper.
Men jag behöver hjälp jag med.
Jag klarar allt.
Men vet inte om jag klarar mer.
Alla kommer fram till mig och ber om hjälp.
Klart jag hjälper men de börjar bli för mycket.
Tänker aldrig på mig själv längre. 
Hela dagarna tänker jag på hur jag ska hjälpa andra.
Gjort snart 4 år och de börjar bli för mycket,
De börjar ta stop.
Visst varit med om de flesta saker.
Så hjälper er som blivit med om samma.
Men har inte tänkt på mig själv på 3 år.
Jag finns för alla.
Men ingen hjälper mig.
Men har fått ett litet problem.
Folk ska inte lägga ner tid på mig.
Lägga ner tid på att hjälpa mig.
Ni kan göra annat för den tiden.
Vill bara att alla ska vara lyckliga.
 
 
 
 
Alice Höök

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela