devilssisters

Nomnom.

Publicerad 2012-08-05 19:52:07 i Allmänt

Tjeeeeena!
Precis ätit middag och e var hur gott som helst! REVBENSBJELL är de bästa som finns i mina ögon! Så himla gott! De åt vi iaf. Sen prata efter vi hade ätit och nu är jag ensam hemma och gör ingenting. Saknar gänget i Älmsta och de känns skit. Speciellt när min kompis hat gjort någe dumt. Denna dag har inte gjort ett piss...som vanligt. Spelat på datorn för att jag är så no lifer så de inte finns. Spelat på mobilen för att jag är så forever alone. Och spelat tv spel för att jag har ingen spänning i mitt liv just nu...snart ska jag ut och träffa Lina för hon har blivit frisk så hon är i älmsta! uuuurk...har inge liv...nu ska jag deppa mig i ett hörn och kolla på simpsons! Som en chef! Skriver nog mera imorgon.

Forever Alone.


Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela