devilssisters

12 dagar <3

Publicerad 2012-07-31 23:25:49 i Allmänt

Tjena mina små änglar.
Vart älmsta idag och de var precis som vanligt. Alla hängde och hade skrattet på top! Men har mest tänkt denna dag vad mina misstag har varit på sista tiden osv, och de blir inte så mycket bättre av att folk snackar om de mer och mer. Visst jag gjorde ett stort. Men inget jag direkt är stolt över. Aja skitsamma pallar inte lägga ner tid på sånt där. Men man går runt med de hela tiden. Nej usch känner mig hemsk. 12 dagar kvar tills min lilla pojke kommer hem igen. Han har varit borta i snart 1 månad mitt lilla hjärta. Och saknar han hur mycket som helst. Om 15 dagar drar jag till Öland YEY! Slippa skiten och bara få ha de skönt i 4 dagar. Åka från Norrtälje. Men kommer sakna alla mina kompisar som fan! Min älskling saknar jag just nu och vill bara krama om han. Livet är tufft ibland. Nu är de längtan som har kommit i mig. Skola om 3 veckor tar mig ner i skiten. Vill absolut inte börja i skolan. Nej fyfan! 8an var hemsk och nu 9an.... Nationelaprov, gymnasieval osv osv. Kommer inte ha tid alls med mina kompisar. Kommer bara sitta hemma och plugga. Och är den personen som verkligen hatar att plugga! Men vad ska man göra åt saken när man vill gå ett dans gymnasium där man måste ha top betyg osv. Att betyg kan göra så mycket på ens framtid de är sjukt. Nej men nu ska jag lägga mig i sängen och smsa, kolla tv och försöka somna in i drömmarnas värld.

Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela