devilssisters

Livet.

Publicerad 2012-07-28 23:42:32 i Allmänt

Så menningslöst. När folk går runt och snackar bakom ens rygg. Skriker saker efter en som inte är något positivt. När man sjunker ner i skiten pga en minsta lilla sak. Man tar åt sig de gör man. Men de folk inte fattar att dom sabbar folk pga de. Till självmord, anorexia, skär märken, ja helt enkelt till döden. De krossar ens hjärta. När folk är otrogna och sviker en. De sitter alltid kvar i huvudet. Alla saker som händer i livet kanske bara är små saker tycker vissa men för en själv kan de ta som fan när sånt händer. Alla gör fel de gör dom. Folk tänker inte sig för. Men när folk ringer och anklager en för skit. Säger hur ful man är, tjock, fet, smal osv.... allting tar på en brud. Visst för vissa är de skit bra att bli kallade smala. Men för vissa inte. En del blir kallade för vandrande pinne och andra blir kallade för fett bomb. De folk inte fattar de är hur fan ont de kan göra. Hur ont de tar. Nu när några har ringt mig och plågat mig i snart 10 år är inge kul. Man går runt med de resten av livet. Man sitter och bara kollar in i väggen. När man träffar kompisar har man de där "face" smileyt så folk inte ska märka att man mår dåligt. För man inte vill ha uppmärksamhet. Mobbning  är de värsta som finns. Visst alla mobbas och så kommer de alltid att vara. Men de är bara idiotiskt! Asså skaffa ett liv istället för att göra så att människor försvinner ur livet. Spelar ingen roll hur mke du hatar dom. Dom är lika värld som dig att få leva ett bra liv. Men de är inte många som får göra de. Alla har skit i livet, tyvärr.. Nu är jag en person som tar åt mig så jäkla mke så när jag är hemma i mitt rum kollar jag bara in i väggen och tänker på alla ord man har hört. Tänka på hur ens liv har varit. Den sittsen är jag i just nu. När jag är med kompisar gömmer jag allt. När jag är hemma vill jag bara skära huvudet av mig. Ni tror säkert jag söker uppmärksamhet just nu men skriver bara från hjärtat. När jag sitter hemma i mitt rum ligger jag i sängen och tänker på hur hela min barndom har varit. Och säger att den inte varit bra när de gäller skolan, dagis, allt. Är tydligen ett missfoster tycker vissa. Andra tycker att jag är en helt underbar och fin person. En del vill döda mig en del vill mobba mig. Mobbning är de VÄRSTA en människa kan gå igenom. De sitter i en hela livet ut.

Tack för mig.

Alice..


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela