devilssisters

Syrran ringer.

Publicerad 2012-07-31 11:26:13 i Allmänt

Godmorgon mina små juveler som inte blir väckta för tidigt för att man ska gå en bit för att väcka en syrras kille. De fick jag göra! Hon ringer mig halv elva och säger "gå över dit för David ligger där och sover och han måste komma till grönan för vi är bara 3 osv" Så de var bara att resa på sig och väcka David i ett annat hus tom... Nä herregud. Nu ska hon fan i mig köpa remar till mig annars blir de hus i helvete! För att jag var så snäll och väckte han. Alla bilar kollade på mig, säkert för att jag såg ut som en sykopat. Aja, vad ska man göra idag då? Älmsta kanske ikväll iaf. Kanske ska ta och städa rummet? Kan jag nog göra...sen borde jag kanske baka! Kanske bada...aja vi får se vad de blir :D TRÄFFA LINA ÄR ETT MÅÅÅÅÅSTE! måste ta ett litet snack med henne ;)

Pussar Alice



Jag och syrran (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela